Info vedr. afhentning
Bestil det du gerne vil have, Betal online, og medbring en printet kvitteringskopi i henhold til varetekst.

Klubnøgle
Beskrivelse
En nye nøgle skal både bestilles og betales her på hjemmesiden. Betaling er kun et depositum, men vi opfordre at man passer godt på den, da klubben har en væsentlig større udgift pr. nøgle end depositum.
Vælger man ikke at være aktivt medlem el. har planer om at købe løse timer, skal nøglen afleveres igen, mod returnering af depositum naturligvis. Har man ikke aktivt medlemskab el. har købt løse timer i en hel sæson, skal nøglen returneres inden 1. juni i den efterfølgende sæson, ellers er vi nødsaget til at opkræve yderligere 50,- på faktura, idet foreningen så skal hjemkøbe en ny systemnøgle som koster godt 200,-. Depositum vil hermed også været tabt.

Afhentning og aflevering af nøgler varetages af Søren Riis som træffes på tlf. 20788713

Læg i kurv 9999 kr.
Vælg variant