Vi starter som sidste år Pickleballtræning op på søndag d. 29 kl 10. i Galtenhallen, og efterfølgende hver søndag samme tid.

I år skal man være aktivt medlem af tennisklubben for at deltage, dvs. at man opretter en profil og betaler kontingent her på hjemmesiden. Se i forum for vejledning. Bemærk at vi jo har halv pris på kontingent fra sommerferien og frem, så hvis man kun vil spille Pickleball koster det eks. 350,- for en senior for hele vintersæsonen. Vi har valgt dette for at have midler til nyt udstyr og de småomkostninger der er ved at afholde disse træninger.

Er du ny i Pickleball møder du bare op til en gratis "Prøvetime",  du bliver lynhurtigt grebet af dette lidt spøjse spil..
Hvis du vil vide mere om spillet, er der link til regelsæt i vores forum, og vil man se hvordan det ser ud når man spiller kan man gå i vores galleri og se video/billeder fra sidste år.

Vi ses til endnu en fornøjelig Pickleballsæson..

Mvh Bestyrelsen