Referat Generalforsamling 2020

06.09.2020

Generalforsamling 6/9 – 2020

Tid : 6/9 – 2020 klokken 10.00

Sted: Klubhuset, Bytoften Galten.

Deltagere : Hans Ulrich Mikkelsen, Nick Madsen, Kim Milo og Jesper Johansen

Dagsorden.:

1. valg af dirigent

2. valg

3. eventuelt

Valg af dirigent:

Kim Milo blev valgt, det blev konstateret at der var foretaget korrekt indkaldelse til generalforsamling.

Valg:

Den siddende bestyrelse : Laila Gram, Nick Madsen, Hans Ulrich Harder Mikkelsen og Jesper Johansen ønsker ikke genvalg.

Der mødte ingen nye kandidater op, derfor ingen ny bestyrelse til at videreføre klubbens aktiviteter.

Eventuelt :

Der blev drøftet muligheder for hvordan klubben kunne reddes / overleve, her blev det besluttet at tage kontakt til naboklubberne Skovby samt Låsby – Nick tager sig af denne opgave.

Tage kontakt til GFS om de evt kunne have interesse i at drive klubben videre – Jesper tager sig af denne opgave.

Alternativt ser bestyrelsen frem mod en ekstraordinær 2. generalforsamling den 13/9 – 2020, hvor klubbens lukning bliver endelig.