Forårsklargøring.

Jeg håber i alle samt jeres familie og venner er sunde og raske.

Vi bliver jo alle udfordret på forskellig vis i disse tider, og som tennisklub må vi også sande at vi heller ikke går fri.

Den landsdækkende begivenhed tennissportens dag er aflyst, og alle afventer generelt en opblødning af det “lukkede” samfund.

Banerne skal vi jo stadigvæk have klargjort til tennisspil, også selvom vi må se i øjnene at vores sæson i år nok bliver lidt kortere end normalt.

På grund af Covid19 kan vi jo ikke samles til fælles forårsklargøring, men vi kan opfordre til at man, hvis man vil afsted og gøre en indsats for klubben og fællesskabet, kan tage op og bruge lidt tid på at fjerne blade og grene fra banerne som det vigtigste.

Hvis du/ I tager op og bruger lidt tid, så skriv venligst en kommentar om hvornår i er deroppe.

Hvis nogen har spørgsmål så skriv her eller ring gerne.

Vi glæder os til at komme på den anden side af lockdown, og få gang i spil og samværet igen.

Jesper Johansen
Galten Tennisklub