Når uheldet er ude...

07.06.2016
Når uheldet er ude.. 🎾

Desværre sker det at vi mennesker bliver udsat for ting vi ikke selv er herre over, derfor er der nu lavet et par tiltag som kan bidrage til at afhjælpe evt. uheld opstået medens man opholder sig på foreningens arealer.

Hjertestop.
Oplysning her på hjemmesiden samt opslag i klubhuset, hvor der kan findes hjertestartere og hvornår disse er tilgængelige. Se mere "Her."

Der kan også klikkes på kortet for en større udgave..

Forstrækninger, forstuvninger og lign..
Under en træning for nylig, var der en af medlemmerne der trådte forkert og fik deraf en mindre forstuvning. På trods at vi i bestyrelsen var blevet enige om at vi skulle have hjemkøbt nogle "Køleposer" til netop disse småskader, var dette ikke kommet på plads før denne episode.
Nu er der hjemkøbt 3 køleposer, som befinder sig bagerst i køleskabet for at være klar hvis uheldet skulle være ude igen. Disse kan frit benyttes hvis man får en skade, og må lånes med hjem til næste gang man kommer til træning el. kommer forbi klubben.
Af hygiejnehensyn bedes de "Ziplock" poser der ligger ved siden af i køleskabet benyttes når man låner en kølepose.
Der er også opsat en førstehjælpskasse i klubhuset som er til fri afbenyttelse for dem der er kommet til skade. Giv venligst besked til en af bestyrelsens medlemmer hvis i ser der er artikler i førstehjælpskassen som der ikke er flere af, el. i mener bør være der.