Medlemskontingent 2021

11.04.2021
Info vedr. klubben, kontingenter 2021 🎾

Galten Tennisklub ligger nu under GFS hovedbestyrelse, og de har valgt at holde kontingentpriserne nede som sidste år, både pga. Covid-19 situationen, men også for at få flere ud og bruge vores skønne anlæg på bytoften.
Betaling af kontingent og booking af baner skal stadig gøres her på siden, eller via appen.
Grundet Covid-19 situationen, er der nogle retningslinjer udstukket af DGI & DTF som vi naturligvis skal overholde. Dette gør at der ikke er Fællestennis og Holdtræning som vi plejer, men kun træning i eget regi og med eget udstyr. Reglerne for ophold og brug af banerne er beskrevet i vores Facebook grp., og også slået op i og ved klubhuset.
Derudover giver kontingentet også adgang til at deltage i Pickleballtræning i den indeværende sæson. (Pickleballtræning er en indendørssport og derfor midlertidigt nedlukket pga. Covid-19 situationen).

Tilmelding, betaling og banebooking.
Det er et krav at alle der benytter banerne har en profil og har betalt medlemskontingent, eller sammen med et aktivt medlem, betaler for en gæstetime.
(Prøvetimer er undtaget.)

1. Start med at "Oprette en profil."
Ved at oprette en profil er man registreret i vores system, og vil dermed kunne modtage gode tilbud og meddelelser fra foreningen el. bestyrelsen, samt købe løse timer. Har man et barn der spiller tennis, men er ikke aktiv selv, er det en fordel for trænere og instruktører, at en forældre har oprettet en profil, så vi kan komme i kontakt med jer. Man er ikke aktivt medlem hvis man har en profil, men ikke har betalt det årlige kontingent for indeværende år.

2. Betal kontingent online med et betalingskort på "Bookingsiden." ved at klikke på "Betal her." Når kontingent for indeværende år er betalt, er man aktivt medlem.

3. Aktive medlemmer kan herefter booke baner og tilmelde sig holdtræning via "Træning/Holdoversigt."
Bemærk venligst, at ALLE både nye og tidligere medlemmer, skal tilmelde sig og betale kontingent som ovenfor beskrevet, hvert år. (Har du en profil fra tidligere sæson, skal du naturligvis IKKE oprette en igen.)

Medlemskontingenter for sæson 2021
Medlemstype Hel sæson 2021
Miniputter -9 år. 250,-
Juniorer & Ynglinge 10-17 år.  250,-
Seniorer 18-59 år. 500,-
Superseniorer 60+ år. 350,-
Passivt Medlem (Støttemedlem.)  250,-
Familie, 1 Voksen + 2 Børn. 900,-
Familie, 2 Voksne + 1 Barn. 1150,-
Familie, 2 Voksne + 2 Børn. 1400,-
Familie, 2 Voksne + 3 Børn. 1650,-
Familie, 3 Voksne 1400,-
Familie, 3 Voksne + 1 Barn. 1650,-
GFS Medlem 100,-
Løse timer. 200,- (Baneleje for profiler der ikke har betalt kontingent.)

Familiekontingenter kan kun benyttes hvis dem der ønskes tilmeldt bor på samme adresse.
Bemærk venligst, at hjemmeboende børn i familiekontingent kun tæller som børn indtil de fylder 18 år, derefter tæller de som voksne.

Adgang til tennisanlæg og klubhus
Som aktivt medlem kan man mod et depositum på 150 kr., få udleveret en nøgle til tennisanlæg og klubhus. Bestil og betal for en nøgle "Her"
Det samme gælder hvis man har planer om at købe løse timer, men bemærk, hvis man ikke har været aktivt medlem og heller ikke har købt løse timer i en hel sæson, skal nøglen afleveres inden d.1 juni i den kommende sæson. Overholdes dette ikke, vil der blive fremsendt en faktura på yderligere 50,- for tabt nøgle, og depositum vil også være tabt.

Gæster
Det koster 25,- pr. time at have en gæst med på tennisbanerne. Da det kun er et aktivt medlem der er berettiger til at booke en bane, er proceduren at man booker banen som man plejer, men idet man vælger en gæst istedet for at vælge et andet aktivt medlem, bliver man opkrævet 25,- på hjemmesiden.